Начало • Реклама: Комплекс от апартаменти и хотел „Sunrise“, Обзор • Категория: Рекламни кампании
 
Услуги
 
 
Последни проекти:
 
 
Социални мрежи и Абонамент:
 
 
Бързо търсене:
 
 

Комплекс от апартаменти и хотел „Sunrise“, Обзор

Рекламна агенция „Макс Ефект“, гр. Варна, от няколко години извършва комплексно рекламно обслужване на компания „GT Tour“, чиято собственост е и мащабния проект „Sunrise“ в Обзор-Север.

Нашата рекламна агенция се грижи за организирането на мащабни рекламни кампании за привличане на туристи в Комплекс „Сънрайз“ през активния туристически сезон. Рекламните кампании са голямо предизвикателство, защото обхващат няколко медийни канала:

  • Печатна реклама - изготвяне на различни рекламни материали като брошури, каталози, ценоразписи, менюта и др.
  • Интернет реклама – мениджмънт на онлайн репутацията, SEO, реклама чрез социалните мрежи, интернет маркетингови проучвания и вирални кампании, уеб разработки и др.
  • Сувенирна реклама
  • Брандинг на продукти и материали, необходими за хотелското обслужване – кърпи, плакети, листовки, табелки и пр.
  • Външна реклама - брандиране на общодостъпните търговски части, офиси и други помещения в комплекса, изграждане на мащабна арка с обемни светещи букви и пр.
  • Имиджова реклама и PR – изготвяне и разпространение на печатни материали, медийни съобщения; копирайтинг и консултинг по съдържанието и др.
  • Видео заснемане и постпродукция – кратък видео-филм за комплекса и за град Обзор
  • Фото-заснемане и ретуширане - професионална фотосесия на интериор и екстериор, фотообработка и ретуш на снимките

За летния сезон през 2010г. на Рекламна агенция „Макс Ефект“ беше възложена интернет рекламата на Комплекс „Sunrise“.

Цели на кампанията:

  • Изграждане на положителен интернет имидж на комплекса;
  • Привличане на нови туристи, предимно от България и Румъния;
  • Търсене на нови медийни канали, в които бранда да бъде презентиран;
  • Изграждане на по-тесни взаимоотношения с таргет аудиторията и постепенно обособяване на лоялни клиенти.

За постигането на тези цели беше необходимо предварително проучване и изготвяне на стратегия за шестмесечна рекламна кампания. В рамките на този период реализирането на целите беше разпределено във времето така, че да има максимален ефект от рекламата през най-активните летни месеци от туристическия сезон.

Реализирани дейности и услуги:

  • Структурни и програмни подобрения и добавки в уеб сайта;
  • Копирайтинг относно съдържанието на сайта;
  • SEO (оптимизация за търсещи машини) на фирмения сайт;
  • Разработка на корпоративен блог за новини и събития;
  • Изграждане на официални страници във Фейсбук за английската и българската аудитория;
  • Обвързване на блога, сайта и корпоративните акаунти в социалните мрежи;
  • Включване на комплекса в Google Local Business;
  • Адаптиране на системата Checkfront за улеснена онлайн резервация;
  • Динамични разработки към интерфейса на сайта, свързани с възможността да бъде споделяно съдържание в социалните мрежи;
  • Маркетинг в социалните мрежи;
  • Управление на AdWords реклама в Google;
  • Управление на Facebook реклами;
  • Регистриране на онлайн агрегатори на съдържание за фирмата и дейността й;
  • Проучване и мениджмънт на позиции за контекстна реклама;
  • Изготвяне на PR стратегия и идеи за организиране на събития.

Постигнати резултати:

  • Посещаемост

Още през първите три месеца от стартирането на онлайн рекламната кампания, посещенията в сайта на Комплекс „Сънрайз“ нарастна повече от три пъти, в сравнение с периодите преди това.

Този бърз ръст се дължи на добре планираната рекламна стратегия, „атакуването“ на няколко силни източници на трафик и добрите SEO резултати. Първоначално целта беше да се привлекат повече посетители от Google, което означаваше първо да се подберат правилните ключови думи, от които се интересува таргет аудиторията на комплекса.

Трябва да отбележим, че за този период не е правена никаква платена контекстна или друга реклама онлайн. За посещенията на сайта разчитахме изцяло на трафика от Google, социалните мрежи и тематичните сайтове и портали.

По този начин трафика се разпредели в равномерни съотношения между посетителите, идващи от Google търсенето и посетители от социални мрежи и тематични сайтове. Тези две групи източници на трафик общо са с по-голяма тежест от директния трафик, както ще се убедите от следващата графика:

  • Резултати в Google.bg

При стартиране на кампанията уеб сайтът на Комплекс „Sunrise“ имаше сериозни проблеми при индексирането. Това се дължеше на фактът, че преди това комплексът се презентираше само с имиджов информативен сайт.

След проучване на търсенето в Google за този бранш, бяха подбрани три основни ключови фрази, по които най-вече търси целевата аудитория на хотелския комплекс:

- хотел в обзор;
- почивка обзор;
- апартаменти обзор.

В рамките на по-малко от три месеца упорита работа по онлайн рекламата и SEO на Комплекс „Sunrise“, бяха достигнати резултати на първа страница по трите ключови фрази.

 
Тематично съдържание:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Публикувано в Рекламни кампании
 

rss feed влез в блога

Полезни препратки

Заглавие на публикацията Заглавие на публикацията
FeaturedFeatured 2За насКлиентиКорпоративна рекламаОтзивиОферти и предложенияПортфолиоРекламни кампании
Маркетинг и рекламаДизайн и разработкиИнтернет реклама и SEOКонтакти

Дизайн и разработка: Рекламна агенция - Реклама Варна © 2010-2011. Всички права запазени.




Switch to our mobile site